Sunday, January 9, 2011

Just thoughts~



  1. Dalam hidup ni byk yg kita buat org xsuka...tp senang sbnrnya nak bg org suka...cuma kita buat mende tu ikhlas atau pon x...Allah je yg tau...
  2. DAlam hidup ni ramai yg xsuka kita...aku ada terbaca..org lau dia xsuka kita mknanya dia jeles ngan kita..ye ke jeles? ke mmg dia btul2 xsuka? aku pon konpius~
  3. DAlam hidup kekadang tu kita sendiri benci ngan diri kita...tp aku pnah dgr Ustaz aku ckp...jgn sekali2 kamu menyesali mende yg kamu dah buat~
  4. Kadang2 bila aku terasa mcm nak menangis..aku teringat dgn 2 quote yang mengkonpiuskan~ "jgn nangis dan tunjuk kelemahan kamu depan Allah..kamu kene terima ujian ngan tenang.." dan "sebaik2baik perempuan adalah jenis yg senang mengalirkan air mata.."
Aku ni jahat ke?.... hampir 70% things that i want in life were missing...i dont know where it went...1 minute i think i have it..when i know..poof! it's gone~ it there anything that i did back then resulting this numerous failure? if yes...please someone just tell me what it is?! Can we or I fix it?! just make it clear~

No comments:

Post a Comment